{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
0

Ön Bilgilendirme Formu


  1. TARAFLAR


    1. Satıcı


Ticari Ünvan: RMK Classic Giyim Tekstil Ticaret A.Ş.

Adres: Kuzguncuk, Nakkaştepe Azizbey Sk. No.1 Üsküdar/İstanbul

Telefon: 0 216 531 05 24

Faks: 0 216 531 00 99

E-posta adresi: _________________

KEP Adresi: ___________________

Mersis No: 0735076542900019


    Alıcı


Adı Soyad / Ünvan:  __________________________________

Adres: ___________________________________

Telefon:  __________________

E-posta adresi: ________________________

Tarih: _/_/_


    ÜRÜNLER, FİYAT, ADET, ÖDEME ŞEKLİ, KARGO


Taraflar arasındaki Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne (“Sözleşme”) konu olan siparişe ait ürünler ve/veya hizmetlerin adı, adeti, KDV dahil satış fiyatı, ödeme şekli ve temel nitelikleri aşağıdaki tablodaki gibidir:


Vade Farkı






    TESLİMAT


    1. Sözleşme’ye konu olan siparişe ait ürünlerin teslimatının yapılacağı kişi ile fatura gönderimin yapılacağı adres bilgileri aşağıdaki tablodaki gibidir:


Teslimat Yapılacak Kişi




Adres




Telefon




Fatura Gönderim Adresi





    Sipariş Alıcı’nın kendisinin seçtiği Satıcı ile anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile, Alıcı'nın yukarıda belirtilen adresinde elden teslim edilecektir. Satıcı, siparişe ait Sözleşme’nin oluştuğu tarihten 30 gün içerisinde Sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.


    Olağanüstü durumlar (hava muhalefeti, yoğun trafik, deprem, sel, yangın gibi) söz konusu ise Satıcı, 30 günlük süre zarfında teslim edilememesi ile ilgili olarak Alıcı ile irtibata geçerek haberdar eder. Bu durumda Alıcı siparişi iptal edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum sona erene kadar bekleyebilir.


    Satıcı sipariş edilen ürünler ve/veya hizmetlerin tedarik edememesi halinde, bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç (3) gün içinde Alıcı’yı bilgilendirerek sözlü/yazılı onayını almak kaydıyla, başka bir mal/hizmeti tedarik edebilir. Alıcı onay vermediği hallerde sipariş iptal edilir ve ödemeye ilişkin iade gerçekleştirilir. (Sözleşme feshine ilişkin akdi hükümler uygulanır.)


    Ürünlerin teslimatı anında Alıcı’nın adresinde bulunmaması ve adresteki kişilerin teslimatı kabul etmemesi durumunda Satıcı, bu husustaki edimini yerine getirmiş kabul edilecektir. Alıcı adreste teslim alacak bir kimsenin olmaması durumunda kargo firması ile irtibata geçip siparişin sevkiyatını takip ve düzenlemek sorumluluğundadır.


    CAYMA HAKKI


4.1 Alıcı, 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

4.2 Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün başlar. Mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise; Alıcı’nın veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Siparişte birden fazla sevkiyat söz konusu ise son teslim edilen parçanın teslim tarihi cayma hakkı için dikkate alınır.


4.3 Cayma hakkı, cayma hakkı süresi içerisinde Satıcı’ya bildirilecek cayma bildirimi ile kullanılır. Cayma bildirimi, cayma hakkı süresi içerisinde _______________ adresinde yer alan Hesabım/Siparişlerim bölümünden gerçekleştirilebilir. Cayma bildiriminin yapılmasından itibaren 10 (on) gün içinde Alıcı, kendisinin seçtiği ve Satıcı ile anlaşması olan bir kargo firmasına iade edilecek ürünün kutusu, ambalajı, aksesuarları ve ürün ile birlikte hediye edilen diğer ürünler ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak ve orijinal faturası ile Satıcı’ya iade edilmek üzere kargo masrafları Satıcı’ya ait olmak üzere göndererek cayma hakkını kullanır.

4.4 Sağlık ve hijyen açısından ilgili mevzuat gereği; havlu, nevresim takımı, çarşaf, yastık, yastık kılıfı, yorgan, yaylı yataklar, klozet takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, kişisel bakım ürünleri, çizme, eldiven, maske gibi ürünlerin koşulsuz iadesi kabul edilememektedir. Bu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünlerin ambalajının açılmamış ve/veya ürünün denenmemiş olması koşuluna bağlıdır.


    GEÇERLİLİK SÜRESİ VE SÖZLEŞME KURULMASI


    1. İşbu ön bilgilendirme formunda yer alan ürün ve/veya hizmete ilişkin olarak Alıcı’ya sunulan tüm bilgiler ve vaatler kampanya yayın süresi kadar geçerli olup bu günden sonra Satıcı tarafından işbu formda verilen bilgi ve vaatlerle bağlı kalınmadığı ihtar olunur.


    İşbu ön bilgilendirme formu, elektronik ortamda Alıcı tarafından okunarak kabul edildikten sonra Alıcı ile Ürünlerin satışına ilişkin Mesafeli Satış Sözleşmesi kurulması aşamasına geçilecektir.


    ŞİKAYETLER/İTİRAZLAR ve YETKİLİ MAHKEME


    1. Satıcı, Alıcı tarafından kendisine Sözleşme’de belirtilmiş iletişim kanalları üzerinden iletilmiş şikayete ilişkin konunun ilgili birimler tarafından değerlendirilmesini sağlayarak en kısa sürede çözümlemeye çalışır.


    Alıcı; şikayet ve itirazları konusunda öncelikle aşağıda yer alan kanallardan Alıcı ile doğrudan irtibata geçebilir:

    1. ______________ nolu Müşteri Hizmetleri telefonunu arayarak;

    2. https://______________ adresindeki formu doldurarak;

    3. Haftanın 7 günü 24 saat açık canlı destek üzerinden yazışarak;

    4. Satıcı'ya ait, facebook.com/______ ve twitter.com/_____ sosyal medya hesapları üzerinden.


    Sözleşme’den doğan ihtilaflarda Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Alıcı’nın ürünü satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 68. Maddesinin 1. Fıkrasında belirtilen alt ve üst limitler doğrultusunda tüketici talepleri hakkında ilçe/il tüketici hakem heyetleri yetkilidir.