{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Gönderim & İade


İade işlemini nasıl yapabilirim?

- Siparişinizi, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde kullanmadığınız ve ürün ya da ambalajını (satılabilirliğini) bozmadığınız sürece iade edebilirsiniz.

- 14 gün içerisinde 0216 531 05 21 numaralı telefonu arayarak iade isteğinizi iletebilirsiniz. Sipariş numaranız ve ilgili ürün kodu ile birlikte iade sebebinizi belirterek (iade formu faturanızın arkasındadır) Aras Kargo yetkilisine; paket ve içeriğindeki tüm dokümanı (garanti belgesi, fatura, sevk irsaliyesi, kargo teslim fişi vb.) karşı ödemeli olarak bize ulaştırabilirsiniz.

- İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı pakete koyun. Paketin kendi kutusunda hasar görmeyecek şekilde kargoya verilmesi önemlidir.

- Dilerseniz teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade taleplerinizi mağazalarımız vasıtasıyla da iletebilirsiniz. Bu durumda iade etmek istediğiniz ürünü, beraberinde gelen fatura, irsaliye vb. tüm yasal evraklarla birlikte, size en uygun Edwards mağazasına götürmeniz ve internet kanalıyla aldığınız ürünü iade etmek istediğinizi bildirmeniz yeterlidir. Bu aşamadan sonra mağazamız tarafından iade edeceğiniz ürün teslim alınarak inceleme için merkezimize iletilecek ve eğer iade koşullarında olumsuz bir durum bulunmuyorsa, iadeniz 3 ile 7 iş günü içerisinde, ödeme şeklinize göre yapılmış olacaktır. Ödemeyle ilgili detaylar bankanızın anlaşmaları doğrultusunda sizin tarafınıza yansıyacaktır.

İade politikanız nedir?

• İade süresi elinize ulaştığından itibaren 14 gündür.

• Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için Aras Kargo ile gönderim yapmanız gerekir.

Hangi ürünleri iade edemiyorum?

• Tek kullanımlık ürünler ile hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.

• İç giyim ürünleri, mayo, bikini iade edilememektedir.

Kitap, kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) Ambalajı açılmamış, Denenmemiş, Bozulmamış, Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

• Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

• Kişiye özel üretilen özel imalatlarda ürün değişimi yapılamamaktadır.

•Teslim alındıktan sonraki 14 gün içerisinde bilgi verilmeyen ya da satılabilirliği bozulan ürünler, Edwards.com.tr ve Edwards mağazaları tarafından iade alınamayacaktır.

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:

Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.

Ürün iade şartlarına uygunsa 3-7 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.

Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

İadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.

Bu mesajı aldıysanız bankanıza ücret iadesi yapılmış demektir.

Bankanızdan iade kontrolü yapabilirsiniz.

İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.

Taksitle yapılan alışverişlerin ücreti bankaya tek seferde ödenir. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 2 taksitle aldıysanız 2 ayda iade tamamlanır.

Kurumsal alımlarla ilgili not: İade edeceğiniz ürünün faturası şirket adına düzenlenmiş ise, iadenizi, şirketinizin kargo ücretini dâhil etmeden(ürün birim fiyatı + KDV) keseceği iade faturası ile göndermeniz gerekmektedir.

Kampanyadan yararlandığım bir siparişte iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu?

İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.

İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.